- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | التويم، خالد بن محمد بن يوسف | |
dc.contributor.author | السلمي، سلطان بن رجاء الله بن سلطان | |
dc.date.accessioned | 2020-10-03T18:07:49Z | - |
dc.date.available | 2020-10-03T18:07:49Z | - |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/129619 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الاخلاق الاسلامية - | |
dc.subject.other | التربية الاسلامية - | |
dc.subject.other | القيم التربوية - | |
dc.title | القيم الخلقية في الفلسفات التربوية دراسة تحليلية من منظور إسلامي | |
dc.identifier.id | .b12848657 | |
dc.identifier.callnum | 23023 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | |
dc.date.issuedhijri | 1439 | |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | |
dc.description.extent | 289 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
23023.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.18 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa23023.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 522.61 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse23023.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 626.24 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont23023.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 633.83 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind23023.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.17 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu23023.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 464.38 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title23023.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 723.8 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)