- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | أحمد، عباس بن بله بن محمد | |
dc.contributor.author | لجحدلي، عذاري بنت سعد بن حميد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-03T18:06:31Z | - |
dc.date.available | 2020-10-03T18:06:31Z | - |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/129616 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | - | |
dc.subject.other | ادارة المعرفة - | |
dc.title | إدارة المعرفة وعلاقتها بالتميز الإداري في المدارس الثانوية بالعاصمة المقدسة من وجهة نظر المشرفات الإداريات والمعلمات | |
dc.identifier.id | .b12848621 | |
dc.identifier.callnum | 23026 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | |
dc.date.issuedhijri | 1439 | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | |
dc.description.extent | 143 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
23026.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.78 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa23026.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 265.06 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse23026.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 260.93 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont23026.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 328.89 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind23026.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.5 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu23026.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 214.28 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title23026.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 209.15 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)