- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | عالم، إبراهيم بن أحمد | - |
dc.contributor.author | العنزي، سليمان بن حاوي بن ناظر | - |
dc.date.accessioned | 2020-10-03T18:05:05Z | - |
dc.date.available | 2020-10-03T18:05:05Z | - |
dc.date.issued | 2003 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/129612 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | الإشراف التربوي | - |
dc.subject.other | الدرس اللغوي النحوي | - |
dc.title | واقع إسهام المشرف التربوي في تحسين أداء معلمي اللغة العربية بالمرحلة الإبتدائية في منطقة الحدود الشمالية | - |
dc.identifier.id | .b12848529 | - |
dc.identifier.callnum | 4811 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | - |
dc.date.issuedhijri | 1424 | - |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 178 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
4811.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 6.16 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa4811.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 42.71 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont4811.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 48.5 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind4811.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 584.74 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu4811.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 425.55 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title4811.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 74.06 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)