- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الأسمر، منى بنت حسن بن حسن | |
dc.contributor.author | عسيري، فاطمة بنت زكــــري بن محمــد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-03T18:02:58Z | - |
dc.date.available | 2020-10-03T18:02:58Z | - |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/129606 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | - | |
dc.subject.other | الحوكمة - الجامعات السعودية | |
dc.title | إستراتيجية مقترحة لتطبيق معاييرالحوكمة في الجامعات السعودية | |
dc.identifier.id | .b12848359 | |
dc.identifier.callnum | 23018 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | |
dc.date.issuedhijri | 1439 | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | |
dc.description.extent | 246 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
23018.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 4.45 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa23018.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 302.96 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse23018.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 291.89 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont23018.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 394.48 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind23018.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.86 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu23018.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 289.72 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title23018.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 378.12 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)