- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | القرشي، مرزوق بن إبراهيم | - |
dc.contributor.author | حلواني، وفاء هاشم محمد | - |
dc.date.accessioned | 2020-10-03T18:02:16Z | - |
dc.date.available | 2020-10-03T18:02:16Z | - |
dc.date.issued | 2002 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/129604 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | الكفايات اللغوية | - |
dc.subject.other | اللغة العربية - طرق تدريس | - |
dc.title | دراسة وصفية لتحديد الكفايات اللازمة لمعلمات اللغة العربية عند تدريسهن النحو في المرحلة المتوسطة في العاصمة المقدسة | - |
dc.identifier.id | .b12848268 | - |
dc.identifier.callnum | 4814 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | - |
dc.date.issuedhijri | 1423 | - |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 134 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
4814.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 785.33 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa4814.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 144.24 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont4814.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 134.14 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind4814.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 268.99 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu4814.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 178.05 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title4814.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 101.53 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)