- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | المحمادي، فيصل بن سليم بن سليمان | |
dc.contributor.author | كسار، حمزه بن هزاع بن حسن | |
dc.date.accessioned | 2020-10-03T16:55:16Z | - |
dc.date.available | 2020-10-03T16:55:16Z | - |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/129434 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | - | |
dc.title | تقييم فعالية برامج التعليم المحاسبي بالجامعات السعودية في ضوء احتياجات سوق العمل دراسة ميدانية | |
dc.identifier.id | .b12835316 | |
dc.identifier.callnum | 17641 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | إدارة الأعمال | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | |
dc.date.issuedhijri | 1439 | |
dc.relation.dep | المحاسبة | |
dc.description.extent | 108ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
17641.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.5 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa17641.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 474.62 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse17641.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 272.05 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont17641.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 1.6 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind17641.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 2.05 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu17641.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 1.61 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title17641.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 415.48 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)