- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | المفرجي، سالم بن محمد | |
dc.contributor.author | الظفيري، ماجد بن محمد بن مطلق | |
dc.date.accessioned | 2020-10-03T16:52:12Z | - |
dc.date.available | 2020-10-03T16:52:12Z | - |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/129428 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | - | |
dc.subject.other | التعلم - علم نفس | |
dc.subject.other | علم النفس التربوي - | |
dc.title | التلكؤ الأكاديمي وعلاقته بمهارات التعلم والاستذكار لدى طلبة المرحلة المتوسطة | |
dc.identifier.id | .b12835250 | |
dc.identifier.callnum | 16517 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | |
dc.date.issuedhijri | 1439 | |
dc.relation.dep | علم النفس | |
dc.description.extent | 173ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
16517.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.91 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa16517.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 601.65 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse16517.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 450.1 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont16517.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 890.33 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind16517.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.09 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu16517.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 836.99 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title16517.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 479.72 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)