- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | عتيبة، آمال بنت محمد حسن | |
dc.contributor.author | أكرم الدين، عائشة بنت عبد الله أحمد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-03T16:46:59Z | - |
dc.date.available | 2020-10-03T16:46:59Z | - |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/129415 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الأسرة - تربية | |
dc.subject.other | التربية الإسلامية | |
dc.subject.other | التربية القرآنية | |
dc.title | المبادئ التربوية المستنبطة من سورة الفرقان وتطبيقاتها في الأسرة | |
dc.identifier.id | .b12834737 | |
dc.identifier.callnum | 22634 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | |
dc.date.issuedhijri | 1439 | |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | |
dc.description.extent | 149 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
22634.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 4.88 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa22634.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 335.01 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse22634.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 255.83 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont22634.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 772.68 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind22634.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 8.67 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu22634.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 4.17 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title22634.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 258.17 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)