- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | اللحياني، مريم بنت حميد أحمد | |
dc.contributor.author | السلمي، حامدة بنت عبد المعطي حبيب | |
dc.date.accessioned | 2020-10-03T16:42:51Z | - |
dc.date.available | 2020-10-03T16:42:51Z | - |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/129404 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التحصيل الاكاديمي | |
dc.subject.other | الذات - علم نفس | |
dc.subject.other | علم النفس | |
dc.title | التشوهات المعرفية وعلاقتها بتقدير الذات والتحصيل الأكاديمي لدى طلبة جامعة أم القرى | |
dc.identifier.id | .b12834609 | |
dc.identifier.callnum | 22632 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | |
dc.date.issuedhijri | 1440 | |
dc.relation.dep | علم النفس | |
dc.description.extent | 128 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
22632.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 1.95 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa22632.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 96.86 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse22632.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 71.45 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont22632.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 118.83 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind22632.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 662.1 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu22632.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 53.9 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title22632.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 146.95 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)