- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الزهراني، عبد الله بن أحمد بن سالم | |
dc.contributor.author | النفيعي، صالح بن جود الله بن عواض | |
dc.date.accessioned | 2020-10-03T16:33:42Z | - |
dc.date.available | 2020-10-03T16:33:42Z | - |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/129384 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الاقتصاد المعرفي | |
dc.subject.other | التخطيط الإداري | |
dc.subject.other | التطوير الإداري | |
dc.title | خصخصة الجامعات السعودية في ضوء مؤشرات الاقتصاد المعرفي والتحول الوطني | |
dc.identifier.id | .b12833514 | |
dc.identifier.callnum | 22794 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | |
dc.date.issuedhijri | 1439 | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | |
dc.description.extent | 328 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
22794.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 5.72 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa22794.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 205.18 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse22794.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 314.83 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont22794.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 268.89 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind22794.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.04 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu22794.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 463.56 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title22794.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 110.86 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)