- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الحربي، إبراهيم بن سليم | |
dc.contributor.author | الزهراني، أحمد بن صالح علي آل ناجم | |
dc.date.accessioned | 2020-10-03T16:26:32Z | - |
dc.date.available | 2020-10-03T16:26:32Z | - |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/129366 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التعليم | |
dc.subject.other | الرياضيات | |
dc.subject.other | المناهج الدراسية | |
dc.title | تقويم محتوى كتاب الرياضيات للصف الخامس الابتدائي في ضوء معايير(NCTM) | |
dc.identifier.id | .b12833307 | |
dc.identifier.callnum | 16493 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | |
dc.date.issuedhijri | 1439 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | |
dc.description.extent | 143ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
16493.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.26 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa16493.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 386.08 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse16493.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 344.31 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont16493.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 358.29 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind16493.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.01 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu16493.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 847.43 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title16493.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 411.76 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)