- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | بخيت، صفية بنت عبدالله | |
dc.contributor.author | الحسيني، بتول بنت علي بن عبدالله | |
dc.date.accessioned | 2020-10-03T16:23:59Z | - |
dc.date.available | 2020-10-03T16:23:59Z | - |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/129361 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الاسرة المسلمة | |
dc.subject.other | البروالاحسان | |
dc.subject.other | التربية الإسلامية | |
dc.title | الأبعاد التربوية لمفهوم البر في القران الكريم وتطبيقاتها في الاسرة | |
dc.identifier.id | .b12833204 | |
dc.identifier.callnum | 22627 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | |
dc.date.issuedhijri | 1439 | |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | |
dc.description.extent | 128ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
22627.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.64 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa22627.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 236.89 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse22627.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 202 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont22627.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 394.39 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind22627.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 3.96 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu22627.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 3.03 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title22627.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 81.13 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)