- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | البقعاوي، صالح بن سليمان | |
dc.contributor.author | السلمي، محمد بن طلق عتيق الله | |
dc.date.accessioned | 2020-10-03T16:18:03Z | - |
dc.date.available | 2020-10-03T16:18:03Z | - |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/129346 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | - | |
dc.subject.other | التربية الإسلامية | |
dc.title | المضامين التربوية المستنبطة من سورة الجمعة و تطبيقاتها التربوية في واقع الأسرة المعاصرة | |
dc.identifier.id | .b12832674 | |
dc.identifier.callnum | 22819 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | |
dc.date.issuedhijri | 1439 | |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | |
dc.description.extent | 166ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
22819.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.56 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa22819.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 221.38 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse22819.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 372.11 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont22819.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 683.55 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind22819.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.92 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu22819.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 480.87 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title22819.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 158.44 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)