- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | المالكي، حنان بنت عبد الرحيم | |
dc.contributor.author | العدواني، وجدان بنت مطلق حاسن | |
dc.date.accessioned | 2020-10-03T16:16:42Z | - |
dc.date.available | 2020-10-03T16:16:42Z | - |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/129342 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | - | |
dc.subject.other | الجمود الفكري | |
dc.subject.other | علم النفس - التعلم | |
dc.title | الجمود الفكري و علاقته بنوعية الحياة لدى طالبات كلية التربية في جامعة أم القرى | |
dc.identifier.id | .b12832522 | |
dc.identifier.callnum | 22814 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | |
dc.date.issuedhijri | 1439 | |
dc.relation.dep | علم النفس | |
dc.description.extent | 124ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
22814.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.4 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa22814.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 230 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse22814.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 106.16 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont22814.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 296.02 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind22814.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 465.01 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu22814.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 198.69 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title22814.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 159.66 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)