- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | نياز، حياة بنت عبد العزيز | |
dc.contributor.author | القرشي، مها بنت سرور هزاع | |
dc.date.accessioned | 2020-10-03T16:03:24Z | - |
dc.date.available | 2020-10-03T16:03:24Z | - |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/129313 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | اعضاء هيئة التدريس | |
dc.subject.other | التعليم - | |
dc.subject.other | التنمية المستدامة | |
dc.title | دور أعضاء هيئة التدريس بكلية التربية بجامعة أم القرى في تفعيل رؤية المملكة العربية السعودية 2030 في مجال التعليم | |
dc.identifier.id | .b12830343 | |
dc.identifier.callnum | 22607 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | |
dc.date.issuedhijri | 1439 | |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | |
dc.description.extent | 156ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
22607.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 4.64 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa22607.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 319.07 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse22607.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 140.84 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont22607.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 479.07 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind22607.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 3.9 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu22607.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 2.84 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title22607.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 108.34 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)