- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | العقاب، عادل بن حسن | |
dc.contributor.author | المطرفي، نايف بن عبد الرازق | |
dc.date.accessioned | 2020-10-03T16:00:49Z | - |
dc.date.available | 2020-10-03T16:00:49Z | - |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/129306 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التعليم الجامعي - فلسفة | |
dc.subject.other | التعليم العالي - السعودية | |
dc.subject.other | المؤسسات التعليمية - تطوير | |
dc.title | فلسفة التعليم الجامعي السعودي ودرجة وعي أعضاء هيئة التدريس بها / | |
dc.identifier.id | .b12830240 | |
dc.identifier.callnum | 22768 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | |
dc.date.issuedhijri | 1438 | |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | |
dc.description.extent | 185 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
22768.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 4.11 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa22768.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 73.86 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse22768.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 80.48 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont22768.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 69.46 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind22768.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 308.07 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu22768.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 74.11 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title22768.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 72.06 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)