- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | حسن، ياسر بن عبد الله حفني | |
dc.contributor.author | الجعيد، محمد بن معيوض | |
dc.date.accessioned | 2020-10-03T15:56:56Z | - |
dc.date.available | 2020-10-03T15:56:56Z | - |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/129295 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | - | |
dc.subject.other | اساليب التفكير | |
dc.subject.other | علم النفس | |
dc.title | النمذجة البنائية لأساليب التفكير والتفكير ماوراء المعرفي وإستراتيجيات التفكير الإيجابي لدى طلاب المرحلة الثانوية بمحافظة الطائف / | |
dc.identifier.id | .b12830136 | |
dc.identifier.callnum | 22775 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | |
dc.date.issuedhijri | 1439 | |
dc.relation.dep | علم النفس | |
dc.description.extent | 213 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
22775.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 4.86 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa22775.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 351.27 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse22775.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 28.88 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont22775.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 1.03 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind22775.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 2.19 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu22775.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 891.77 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title22775.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 93.16 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)