- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | المالكي، عوض بن صالح | |
dc.contributor.author | الثبيتي، فواز بن عبيد الله بن عبد الله | |
dc.date.accessioned | 2020-10-03T15:53:06Z | - |
dc.date.available | 2020-10-03T15:53:06Z | - |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/129285 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | - | |
dc.subject.other | التربية الخاصة | |
dc.subject.other | الرياضيات - طرق تدريس | |
dc.title | مستوى الاستيعاب المفاهيمي في الرياضيات لدى طلاب مسارات التربية الخاصة بالمرحلة المتوسطة / | |
dc.identifier.id | .b12827940 | |
dc.identifier.callnum | 22759 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | |
dc.date.issuedhijri | 1439 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | |
dc.description.extent | 241ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
22759.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 4.78 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa22759.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 308.63 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse22759.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 113.21 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont22759.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 522.95 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind22759.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.23 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu22759.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 465.25 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title22759.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 225.68 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)