- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الصبان، عبير بنت محمد بن حسن | |
dc.contributor.author | عابد، علياء بنت طاهر بن جميل | |
dc.date.accessioned | 2020-10-03T15:49:24Z | - |
dc.date.available | 2020-10-03T15:49:24Z | - |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/129274 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | إدارة الصف - | |
dc.subject.other | رياض الأطفال | |
dc.subject.other | علم النفس - | |
dc.title | مهارات إدارة الصف و علاقتها بالإنهاك النفسي لدى معلمات رياض الأطفال بمكة المكرمة / | |
dc.identifier.id | .b12827812 | |
dc.identifier.callnum | 22596 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | |
dc.date.issuedhijri | 1439 | |
dc.relation.dep | علم النفس | |
dc.description.extent | 130ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
22596.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 4.16 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa22596.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 228.88 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse22596.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 289.36 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont22596.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 334.36 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind22596.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.11 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu22596.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 155.05 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title22596.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 378.27 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)