- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الحوراني، أحمد كامل محمد | |
dc.contributor.author | العصيمي، لمياء بنت عوض بن معيوض | |
dc.date.accessioned | 2020-10-03T15:47:56Z | - |
dc.date.available | 2020-10-03T15:47:56Z | - |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/129270 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التعلم - علم نفس | |
dc.subject.other | التفكير | |
dc.subject.other | علم نفس التعلم | |
dc.title | السيطرة الدماغية كمتنبئ بالتفكير ما وراء المعرفي لدى طلبة جامعة أم القرى / | |
dc.identifier.id | .b1282771x | |
dc.identifier.callnum | 22592 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | |
dc.date.issuedhijri | 1439 | |
dc.relation.dep | علم النفس | |
dc.description.extent | 107ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
22592.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 1.24 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa22592.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 203.36 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse22592.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 173.54 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont22592.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 252.65 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind22592.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 644.42 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu22592.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 171.52 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title22592.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 162.06 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)