- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | السليمي، خالد بن سعد | |
dc.contributor.author | العوفي، آلاء بنت ضيف الله | |
dc.date.accessioned | 2020-10-03T15:26:27Z | - |
dc.date.available | 2020-10-03T15:26:27Z | - |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/129214 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الادارة المالية | |
dc.subject.other | التخطيط التربوي | |
dc.subject.other | ريادة الأعمال | |
dc.title | واقع حاضنات الأعمال بجامعة أم القرى في دعم رواد الأعمال من وجهة نظر المستفيدين / | |
dc.identifier.id | .b12826996 | |
dc.identifier.callnum | 22585 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | |
dc.date.issuedhijri | 1439 | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | |
dc.description.extent | 108 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
22585.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.6 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa22585.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 219.97 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse22585.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 183.82 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont22585.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 428.49 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind22585.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.07 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu22585.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 131.1 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title22585.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 240.15 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)