- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | زين الدين، محمد بن مجاهد | |
dc.contributor.author | المحمادي، حمدان بن حمود بن معتق | |
dc.date.accessioned | 2020-10-03T15:14:21Z | - |
dc.date.available | 2020-10-03T15:14:21Z | - |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/129183 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | - | |
dc.subject.other | خدمة المجتمع في الجامعات السعودية - | |
dc.title | دور الجامعات السعودية في تعزيز أبعاد وظيفة خدمة المجتمع من منظور أعضاء هيئة التدريس | |
dc.identifier.id | .b12822930 | |
dc.identifier.callnum | 22714 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | |
dc.date.issuedhijri | 1439 | |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | |
dc.description.extent | 190ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
22714.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 5.08 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa22714.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 497.21 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse22714.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 280.33 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont22714.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 132.56 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind22714.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.31 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu22714.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 289.92 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title22714.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 104.46 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)