- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | العبيدي، خالد بن خاطر سعيد | |
dc.contributor.author | حجازي، عفت بنت محمد حسن | |
dc.date.accessioned | 2020-10-03T15:04:34Z | - |
dc.date.available | 2020-10-03T15:04:34Z | - |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/129157 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | إعجاز القرآن - | |
dc.subject.other | الاعجاز العلمي | |
dc.subject.other | التفسير - طرق تدريس | |
dc.title | أثر توظيف الإعجاز العلمي في تدريس مقرر التفسير للصف الثالث متوسط على اتجاه الطالبات نحو المقرر / | |
dc.identifier.id | .b12817272 | |
dc.identifier.callnum | 22576 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | |
dc.date.issuedhijri | 1439 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | |
dc.description.extent | 221ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
22576.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 6.17 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa22576.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 108.43 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse22576.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 35.25 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont22576.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 173.14 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind22576.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 610.6 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu22576.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 178.87 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title22576.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 188.83 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)