- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الجيزاني، خديجة بنت محمد | |
dc.contributor.author | البرادعي، أروي بنت عبدالرحمن بن محمد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-03T14:59:50Z | - |
dc.date.available | 2020-10-03T14:59:50Z | - |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/129144 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التربية الاسلامية - | |
dc.subject.other | التربية الرياضية - | |
dc.subject.other | رياضة الصبيان - | |
dc.title | دراسة تحليليّة لمنظومة رياضة الصّبيان للرّملي وتطبيقاتها التّربويّة | |
dc.identifier.id | .b12816954 | |
dc.identifier.callnum | 22674 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | |
dc.date.issuedhijri | 1439 | |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | |
dc.description.extent | 300 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
22674.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 7.21 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa22674.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 252.01 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse22674.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 292.43 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont22674.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 667.35 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind22674.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.71 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu22674.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 383.32 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title22674.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 389.04 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)