- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | العتيبي، سميره بنت محارب بلاعيس | |
dc.contributor.author | المجنوني، أحلام بنت عبد الرحمن محمد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-03T14:50:55Z | - |
dc.date.available | 2020-10-03T14:50:55Z | - |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/129123 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | - | |
dc.subject.other | استراتيجيات التعلم - | |
dc.subject.other | التحصيل الاكاديمي - | |
dc.title | استراتيجيات التعلم السطحية و الفعالة و علاقتها بالتفكير الناقد و التحصيل الأكاديمي لدى طالبات جامعة أم القرى بمكة المكرمة / | |
dc.identifier.id | .b12814143 | |
dc.identifier.callnum | 22569 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | |
dc.date.issuedhijri | 1439 | |
dc.relation.dep | علم النفس | |
dc.description.extent | 127ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
22569.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 1.88 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa22569.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 108.93 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse22569.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 8.02 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont22569.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 315.47 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind22569.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 675.86 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu22569.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 247.02 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title22569.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 151.96 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)