- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | المالكي، حنان بنت عبدالرحيم | |
dc.contributor.author | المقاطي، رشا بنت ربعي بن غايب | |
dc.date.accessioned | 2020-10-03T14:48:10Z | - |
dc.date.available | 2020-10-03T14:48:10Z | - |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/129115 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | - | |
dc.subject.other | الارشاد النفسي - | |
dc.subject.other | الذكاء الانفعالي - | |
dc.title | الذكاء الانفعالي وعلاقته بالتكيف الأكاديمي لدى عينة من طلبة جامعة أم القرى بمكة المكرمة | |
dc.identifier.id | .b12813904 | |
dc.identifier.callnum | 22521 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | |
dc.date.issuedhijri | 1439 | |
dc.relation.dep | علم النفس | |
dc.description.extent | 154 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
22521.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 10.24 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa22521.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 129.01 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse22521.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 205.77 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont22521.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 432.25 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind22521.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 881.81 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu22521.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 216.13 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title22521.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 129.73 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)