- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | اللحياني، مريم بنت حميد | |
dc.contributor.author | الردادي، نعيمة بنت سليمان مسلم | |
dc.date.accessioned | 2020-10-03T14:37:56Z | - |
dc.date.available | 2020-10-03T14:37:56Z | - |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/129086 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التحصيل الدراسي - | |
dc.subject.other | الذات - علم نفس | |
dc.subject.other | علم النفس | |
dc.title | التصنيف الذاتي وعلاقته بفاعلية الذات الأكاديمية والتحصيل الدراسي لدى طلبة جامعة أم القرى بمكة / | |
dc.identifier.id | .b12806560 | |
dc.identifier.callnum | 22564 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | |
dc.date.issuedhijri | 1439 | |
dc.relation.dep | علم النفس | |
dc.description.extent | 135 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
22564.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.33 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa22564.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 320.91 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse22564.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 246.51 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont22564.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 756.73 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind22564.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.96 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu22564.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 103.11 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title22564.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 855.18 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)