- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | حسن، ياسر بن عبدالله حفني | |
dc.contributor.author | الوسيدي، أسامة بن عبدالعزيز | |
dc.date.accessioned | 2020-10-03T14:35:14Z | - |
dc.date.available | 2020-10-03T14:35:14Z | - |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/129078 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الاحصاء التربوي - | |
dc.subject.other | الاختبارات والمقاييس - | |
dc.subject.other | علم النفس القياسي - | |
dc.title | مقارنة خصائص المفردات وفق النظرية التقليدية ونظرية الاستجابة للمفردة للقياس باستخدام المحاكاة | |
dc.identifier.id | .b12806456 | |
dc.identifier.callnum | 22462 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | |
dc.date.issuedhijri | 1439 | |
dc.relation.dep | علم النفس | |
dc.description.extent | 147 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
22462.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 11.83 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa22462.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 143.13 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse22462.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 57.08 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont22462.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 176.26 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind22462.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.04 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu22462.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 387.85 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title22462.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 321.79 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)