- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | التويم، خالد بن محمد | |
dc.contributor.author | قزاز، أميمة بنت محمود بن حسين | |
dc.date.accessioned | 2020-10-03T14:13:58Z | - |
dc.date.available | 2020-10-03T14:13:58Z | - |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/129020 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التربية الإسلامية - | |
dc.subject.other | الحياة الزوجية | |
dc.subject.other | الزواج | |
dc.title | منهج التربية الإسلامية في تأهيل الشباب للزواج : تصور مقترح / | |
dc.identifier.id | .b12797637 | |
dc.identifier.callnum | 22555 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | |
dc.date.issuedhijri | 1439 | |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | |
dc.description.extent | 563ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
22555.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 5.85 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa22555.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 170.32 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse22555.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 127.56 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont22555.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 436.99 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind22555.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 2.35 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu22555.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 2.25 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title22555.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 135.03 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)