- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | محمد، هاني بن سعيد بن حسن | |
dc.contributor.author | الثبيتي، يوسف بن عواض بن عوض الله | |
dc.date.accessioned | 2020-10-03T14:06:28Z | - |
dc.date.available | 2020-10-03T14:06:28Z | - |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/129001 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | - | |
dc.subject.other | الرضا الوظيفي - | |
dc.subject.other | المعلمون - التربية الخاصة | |
dc.title | الضغوط المهنية وعلاقتها بالرضا الوظيفي لدى معلمي التربية الفكرية بمدينة الطائف | |
dc.identifier.id | .b12796682 | |
dc.identifier.callnum | 22413 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | |
dc.date.issuedhijri | 1439 | |
dc.relation.dep | علم النفس | |
dc.description.extent | 160 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
22413.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.11 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa22413.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 415.88 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse22413.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 156.09 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont22413.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 847.26 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind22413.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 3.97 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu22413.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 668.17 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title22413.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 501.31 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)