- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الحربي، حامد بن سالم بن عايض | |
dc.contributor.author | الحارثي، عبدالرحمن بن نفيز بن المذاهبي | |
dc.date.accessioned | 2020-10-03T13:53:49Z | - |
dc.date.available | 2020-10-03T13:53:49Z | - |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/128971 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | - | |
dc.subject.other | التربية الاسلامية - | |
dc.subject.other | الفلسفة - | |
dc.title | الداروينية الاجتماعية دراسة تحليلية من منظور التربية الإسلامية | |
dc.identifier.id | .b12794247 | |
dc.identifier.callnum | 22395 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | |
dc.date.issuedhijri | 1439 | |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | |
dc.description.extent | 208 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
22395.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.34 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa22395.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 205.25 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse22395.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 217.22 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont22395.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 399.63 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind22395.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 674.6 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu22395.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 498.24 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title22395.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 322.1 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)