- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الحجيلي، عبدالعزيز بن علي | |
dc.contributor.author | العسيري، فاطمة بنت محمد بن حسن | |
dc.date.accessioned | 2020-10-03T13:40:28Z | - |
dc.date.available | 2020-10-03T13:40:28Z | - |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/128935 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | - | |
dc.subject.other | التربية الفنية - | |
dc.subject.other | الفنون التشكيلية - العصر المملوكي | |
dc.title | القيم التشكيلية للزخارف في العصر المملوكي لإستحداث تصميمات فنية معاصرة | |
dc.identifier.id | .b12792159 | |
dc.identifier.callnum | 22373 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | |
dc.date.issuedhijri | 1439 | |
dc.relation.dep | التربية الفنية | |
dc.description.extent | 271 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
22373.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 20.3 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa22373.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 616.7 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse22373.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 41.3 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont22373.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 2.03 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind22373.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 5.59 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu22373.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 2.8 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title22373.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 87.86 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)