- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | راضي، فوقيه بنت محمد محمد | |
dc.contributor.author | الذبياني، منيره بنت عطيه سليمان | |
dc.date.accessioned | 2020-10-03T13:37:58Z | - |
dc.date.available | 2020-10-03T13:37:58Z | - |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/128928 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | - | |
dc.subject.other | التوحد (علم نفس) | |
dc.subject.other | علم النفس | |
dc.title | البناء العاملي للصورة السعودية من مقياس جيليام التقديري لتشخيص اضطراب التوحد (GARS) / | |
dc.identifier.id | .b12792032 | |
dc.identifier.callnum | 22131 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | |
dc.date.issuedhijri | 1439 | |
dc.relation.dep | علم النفس | |
dc.description.extent | 112 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
22131.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.48 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa22131.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 218.09 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse22131.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 264.53 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont22131.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 368.18 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind22131.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.17 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu22131.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 261.78 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title22131.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 294.65 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)