- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الغامدي، فريد بن علي | |
dc.contributor.author | المحمادي، غدير سعد مساعد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-03T13:23:52Z | - |
dc.date.available | 2020-10-03T13:23:52Z | - |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/128890 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | - | |
dc.subject.other | استراتيجيات التدريس - | |
dc.subject.other | الفقه - طرق تدريس | |
dc.title | فاعلية استراتيجية الصف المقلوب في تدريس مادة الفقه على التحصيل لدى طالبات الصف الثالث متوسط / | |
dc.identifier.id | .b12788454 | |
dc.identifier.callnum | 22120 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | |
dc.date.issuedhijri | 1439 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | |
dc.description.extent | 195ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
22120.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 10.44 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa22120.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 341.63 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse22120.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 213.51 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont22120.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 377.08 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind22120.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.09 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu22120.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 501.54 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title22120.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 272.91 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)