- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | اللبودي، منى بنت إبراهيم بن إسماعيل | |
dc.contributor.author | اللحياني، تهاني بنت صالح بن ربيع | |
dc.date.accessioned | 2020-10-03T13:19:24Z | - |
dc.date.available | 2020-10-03T13:19:24Z | - |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/128879 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التقويم | |
dc.subject.other | المناهج - تطوير | |
dc.subject.other | مهارات القراءة | |
dc.title | تقويم مهارات الفهم القرائي لدى تلميذات الصف السادس الابتدائي / | |
dc.identifier.id | .b12787802 | |
dc.identifier.callnum | 22116 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | |
dc.date.issuedhijri | 1439 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | |
dc.description.extent | 243 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
22116.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 4.53 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa22116.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 720.84 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse22116.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 336.06 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont22116.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 1.65 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind22116.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 5.77 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu22116.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 2.87 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title22116.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 182.27 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)