- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | بلجون، كوثر جميل سالم | |
dc.contributor.author | القثامي، فريدة رشيد عبد الله | |
dc.date.accessioned | 2020-10-03T13:13:01Z | - |
dc.date.available | 2020-10-03T13:13:01Z | - |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/128863 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | - | |
dc.subject.other | الاحياء - طرق تدريس | |
dc.title | فاعلية استراتيجية التدريس التبادلي على التحصيل الدراسي في مقرر الأحياء لدى طالبات المستوى الأول الثانوي بمدينة مكة المكرمة / | |
dc.identifier.id | .b12783419 | |
dc.identifier.callnum | 22113 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | |
dc.date.issuedhijri | 1439 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | |
dc.description.extent | 248ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
22113.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.88 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa22113.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 237.9 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse22113.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 248.08 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont22113.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 243.77 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind22113.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 623 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu22113.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 463.42 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title22113.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 223.17 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)