- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | المغربي، فائزه بنت محمد عبد الرحمن | |
dc.contributor.author | محمد،أمل بنت ناجي بن محمد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-03T13:11:28Z | - |
dc.date.available | 2020-10-03T13:11:28Z | - |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/128859 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | - | |
dc.subject.other | التعليم الإلكتروني | |
dc.subject.other | المناهج - تطوير | |
dc.title | معايير تصميم البيئات الافتراضية من وجهة نظر أعضاء هيئة التدريس في ضوء متطلبات التعليم الإلكتروني / | |
dc.identifier.id | .b12783328 | |
dc.identifier.callnum | 22110 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | |
dc.date.issuedhijri | 1439 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | |
dc.description.extent | 263 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
22110.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 5.05 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa22110.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 396.12 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse22110.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 523.86 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont22110.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 436.22 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind22110.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.5 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu22110.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 274.29 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title22110.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 481.01 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)