- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الغزو، ختام بنت محمد حمدان | |
dc.contributor.author | الزهراني، خلود بنت عبد الله بن أحمد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-03T13:08:06Z | - |
dc.date.available | 2020-10-03T13:08:06Z | - |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/128852 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التحصيل الدراسي - | |
dc.subject.other | اللغة الانجليزية - تعليم | |
dc.subject.other | اللغة الإنجليزية - طرق التدريس | |
dc.title | آثر استخدام وحدة تدريسية مصممة ببرنامج Articulate Storyline على التحصيل في مادة اللغة الإنجليزية للصف الاول المتوسط في مدينة جدة / | |
dc.identifier.id | .b12783134 | |
dc.identifier.callnum | 22106 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | |
dc.date.issuedhijri | 1439 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | |
dc.description.extent | 122 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
22106.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.76 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa22106.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 357.65 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse22106.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 250.47 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont22106.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 505.03 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind22106.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.28 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu22106.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 358.44 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title22106.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 153.19 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)