- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | عبدالوهاب، محمد بن محمود | |
dc.contributor.author | بدوي، عبير بنت علي بن أحمد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-03T13:02:19Z | - |
dc.date.available | 2020-10-03T13:02:19Z | - |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/128839 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | - | |
dc.subject.other | الاحصاء - علم نفس | |
dc.subject.other | الاساليب الاحصائية - | |
dc.title | مقارنة طرق قياس حجم الأثر لبعض الأساليب الإحصائية مع أحجام عينات مختلفة | |
dc.identifier.id | .b12782348 | |
dc.identifier.callnum | 22060 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | |
dc.date.issuedhijri | 1439 | |
dc.relation.dep | علم النفس | |
dc.description.extent | 126 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
22060.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 17.79 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa22060.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 169.43 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse22060.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 138.22 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont22060.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 184.5 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind22060.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 370.2 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu22060.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 231.23 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title22060.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 50.63 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)