- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | رزق، حنان عبد الله | |
dc.contributor.author | الشريف، فاطمة وائل محمد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-03T12:26:27Z | - |
dc.date.available | 2020-10-03T12:26:27Z | - |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/128752 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | - | |
dc.subject.other | الاتصال الرياضي - | |
dc.subject.other | الرياضيات - مناهج | |
dc.title | دراسة تحليلية لكتاب الرياضيات للصف الأول الثانوي بالمملكة العربية السعودية في ضوء مهارة الاتصال الرياضي القرائي / | |
dc.identifier.id | .b1276713x | |
dc.identifier.callnum | 21910 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | |
dc.date.issuedhijri | 1439 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | |
dc.description.extent | 255ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
21910.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 12.38 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa21910.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 326.81 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse21910.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 318.77 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont21910.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 390.99 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu21910.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 406.56 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title21910.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 507.46 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)