- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | زين الدين، محمد بن مجاهد | |
dc.contributor.author | المطرفي، سناء بنت مستور بن حمد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-03T12:16:51Z | - |
dc.date.available | 2020-10-03T12:16:51Z | - |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/128732 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | - | |
dc.subject.other | التربية الاسلامية - | |
dc.subject.other | القيم العلمية - | |
dc.title | متطلبات تنمية القيم العلمية لدى الطفل بالمملكة العربية السعودية في ضوء التحديات العالمية المعاصرة | |
dc.identifier.id | .b12763378 | |
dc.identifier.callnum | 21981 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | |
dc.date.issuedhijri | 1439 | |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | |
dc.description.extent | 163 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
21981.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.74 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa21981.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 569.06 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse21981.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 808.37 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont21981.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 571.15 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind21981.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 2.77 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu21981.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 655.54 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)