- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الحربي، نوار بن محمد | - |
dc.contributor.author | الزهراني، هناء بنت منسي | - |
dc.date.accessioned | 2020-10-03T12:11:14Z | - |
dc.date.available | 2020-10-03T12:11:14Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/128719 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | - | - |
dc.subject.other | التعلم - علم نفس | - |
dc.title | اساليب التعلم وعلاقتها بمستويات تجهيز المعلومات لدي طلبة جامعة أم القرى في ضوء بعض المتغيرات | - |
dc.identifier.id | .b12761461 | - |
dc.identifier.callnum | 21969 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | - |
dc.date.issuedhijri | 1439 | - |
dc.relation.dep | علم النفس | - |
dc.description.extent | 132 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
21969.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 10.17 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa21969.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 347.27 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse21969.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 158.08 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont21969.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 286.34 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind21969.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.3 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu21969.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 933.94 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title21969.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 248.96 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)