- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | حسن، ياسر بن عبدالله بن حفني | |
dc.contributor.author | الحارثي، نادية بنت حامد بن هلال | |
dc.date.accessioned | 2020-10-03T12:01:20Z | - |
dc.date.available | 2020-10-03T12:01:20Z | - |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/128697 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | - | |
dc.subject.other | الذكاء - علم نفس | |
dc.subject.other | مقياس الذكاء - | |
dc.title | الخصائص السيكومترية لمقياس الذكاء الروحي لدي طالبات كلية التربية بجامعة أم القرى | |
dc.identifier.id | .b12757998 | |
dc.identifier.callnum | 21953 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | |
dc.date.issuedhijri | 1439 | |
dc.relation.dep | علم النفس | |
dc.description.extent | 126 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
21953.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.73 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa21953.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 232.9 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse21953.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 336.95 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont21953.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 299.51 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind21953.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 752.42 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu21953.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 474.51 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title21953.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 349.17 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)