- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الشمري، محمد بن مطلق | |
dc.contributor.author | بخاري، عمار بن حسن بن زاكر | |
dc.date.accessioned | 2020-10-03T11:59:20Z | - |
dc.date.available | 2020-10-03T11:59:20Z | - |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/128691 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | - | |
dc.subject.other | الانضباط - | |
dc.subject.other | التربية الاسلامية - | |
dc.title | دور معلمي التربية الإسلامية في ترسيخ مبدأ الانضباط لدى طلاب المرحلة الثانوية بمكة المكرمة | |
dc.identifier.id | .b12756283 | |
dc.identifier.callnum | 21946 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | |
dc.date.issuedhijri | 1439 | |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | |
dc.description.extent | 194 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
21946.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 10.18 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa21946.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 413.95 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse21946.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 344.69 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont21946.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 439.83 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind21946.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.49 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu21946.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 602.48 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title21946.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 229.55 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)