- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الوذيناني، محمد بن معيض | |
dc.contributor.author | الحارثي، هليل بن هلال | |
dc.date.accessioned | 2020-10-03T11:56:01Z | - |
dc.date.available | 2020-10-03T11:56:01Z | - |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/128682 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التخطيط التربوي | |
dc.subject.other | الادارة التربوية - | |
dc.subject.other | الممارسات المدرسية - | |
dc.title | الشراكة المجتمعية في مدارس التعليم العام الحكومي بمنطقة مكه الواقع والتحديات | |
dc.identifier.id | .b12754900 | |
dc.identifier.callnum | 21940 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | |
dc.date.issuedhijri | 1439 | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | |
dc.description.extent | 328 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
21940.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 129.14 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa21940.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 559.15 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse21940.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 561.05 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont21940.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 1.2 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind21940.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 6.84 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu21940.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 4.38 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title21940.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 156.8 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)