- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | اللبودي، منى بنت إبراهيم بن إسماعيل | |
dc.contributor.author | الخطابي، تغريد بنت حسين بن نصار | |
dc.date.accessioned | 2020-10-03T11:51:37Z | - |
dc.date.available | 2020-10-03T11:51:37Z | - |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/128670 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | - | |
dc.subject.other | الاعداد التربوي | |
dc.subject.other | طرق التدريس | |
dc.title | مستوى تمكن طالبات الإعداد التربوي بجامعة أم القرى من مهارات التواصل الشفهي / | |
dc.identifier.id | .b12753142 | |
dc.identifier.callnum | 21890 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | |
dc.date.issuedhijri | 1439 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | |
dc.description.extent | 189 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
21890.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.72 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa21890.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 257.35 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse21890.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 409.38 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont21890.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 468.13 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind21890.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 732.09 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu21890.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 420.06 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title21890.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 381.27 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)