- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | فتيني، عبد الله بن عبده | |
dc.contributor.author | جاد، مرام بنت طلال | |
dc.date.accessioned | 2020-10-03T11:38:31Z | - |
dc.date.available | 2020-10-03T11:38:31Z | - |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/128638 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الخداع البصري | |
dc.subject.other | الخط العربي | |
dc.subject.other | الفن البصري | |
dc.title | رؤية مستحدثة لجماليات الخط العربي من خلال مفهوم الخداع البصري / | |
dc.identifier.id | .b12748924 | |
dc.identifier.callnum | 21885 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | |
dc.date.issuedhijri | 1439 | |
dc.relation.dep | التربية الفنية | |
dc.description.extent | 189ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
21885.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 14.89 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa21885.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 254.45 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse21885.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 205.52 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont21885.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 251.06 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind21885.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 856.61 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu21885.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 797.6 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title21885.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 203 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)