- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الزهراني، عبدالله بن احمد | |
dc.contributor.author | الحرازي، عبدالعزيز بن احمد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-03T11:37:54Z | - |
dc.date.available | 2020-10-03T11:37:54Z | - |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/128637 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | - | |
dc.subject.other | الادارة التربوية - | |
dc.subject.other | التخطيط التربوي - | |
dc.title | درجة ممارسة رؤساء الاقسام الأكاديمية لكفايات التخطيط التربوي من وجهة نظر اعضاء هيئة التدريس | |
dc.identifier.id | .b12748900 | |
dc.identifier.callnum | 21852 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | |
dc.date.issuedhijri | 1439 | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | |
dc.description.extent | 147 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
21852.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.71 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa21852.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 338.97 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse21852.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 367.17 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont21852.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 374.15 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind21852.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 588.19 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu21852.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 501.59 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title21852.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 268.23 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)