- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | السليمي، خالد بن سعد | |
dc.contributor.author | فته، عادل بن محمد بن صالح | |
dc.date.accessioned | 2020-10-03T11:20:24Z | - |
dc.date.available | 2020-10-03T11:20:24Z | - |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/128596 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | - | |
dc.subject.other | الادارة التربوية - | |
dc.subject.other | المدارس - تنظيم وادارة | |
dc.title | واقع البيئة المدرسية في مدارس المرحلة المتوسطة بمحافظة الطائف وعلاقته بفاعلية عمليات الإدارة المدرسية من وجهة نظر المعلمين | |
dc.identifier.id | .b12742715 | |
dc.identifier.callnum | 21828 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | |
dc.date.issuedhijri | 1439 | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | |
dc.description.extent | 213ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
absa21828.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 360.34 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse21828.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 304.5 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont21828.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 314.63 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind21828.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.35 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu21828.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 730.7 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title21828.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 304.54 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)