- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | فقيه، سناء بنت محمد بن عبدالقادر | |
dc.contributor.author | العشواني، منيرة بنت محمد بن صالح | |
dc.date.accessioned | 2020-10-03T11:18:42Z | - |
dc.date.available | 2020-10-03T11:18:42Z | - |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/128591 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التخطيط التربوي - | |
dc.subject.other | القيادة الادارية - | |
dc.subject.other | المدارس - تنظيم وادارة | |
dc.title | أهمية استخدام أساليب القيادية الإدارية الإبداعية في إدارة المدارس الثانوية بمدينة بريدة من وجهة نظر المشرفات | |
dc.identifier.id | .b1274265x | |
dc.identifier.callnum | 21813 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | |
dc.date.issuedhijri | 1439 | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | |
dc.description.extent | 128ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
absa21813.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 219.17 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse21813.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 117.94 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont21813.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 324.49 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind21813.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 392.67 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu21813.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 270 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title21813.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 228.8 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)